Άρθρα & Συμβουλές

Νέα

Tip of the week

Ζούμε σε έναν κόσμο που απαιτούνται άμεσες απαντήσεις, όπου ένα απλό πάτημα κουμπιού μπορεί να δημιουργήσει μια επείγουσα κατάσταση. Την επόμενη φορά που θα λάβετε ένα e-mail με το μικρό κόκκινο θαυμαστικό ή μία κλήση στο τηλέφωνο σας  στις 10 μμ, δοκιμάστε αυτές τις τρεις συμβουλές για να καθορίσετε τον τρόπο που θα απαντήσετε:

1. Μην υποθέτετε ότι επείγον σημαίνει αυτή τη στιγμή. Μιλήστε με τον προϊστάμενό ή τον πελάτη σας για το τι θέλει να επιτύχει και πότε είναι πραγματικά αναγκαίο να διεκπεραιωθεί. Η ερμηνεία του «αμέσως» μπορεί να είναι διαφορετική από τη δική σας.

2. Ανταποκριθείτε, αλλά μην λάβετε δράση. Μερικές φορές, ένας πελάτης ή ένας συνάδελφός σας θέλει να σας δεσμεύσει αμέσως σε ένα σχέδιο δράσης, αλλά βραχυπρόθεσμα δεν απαιτεί κάτι άλλο από εσάς. Εξηγήστε τι θα κάνετε και ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα σας για να είστε σίγουροι ότι ανταποκρίνεστε στις ανάγκες του.

3. Να είστε έτοιμοι να πείτε όχι. Κατά καιρούς, θα πρέπει να διακρίνουμε ανάμεσα σε μια πραγματική ανάγκη και μια κραυγή πανικού. Ακόμα και εάν ο πελάτης σας νομίζει ότι χρειάζεται κάτι αυτή τη στιγμή, ίσως εσείς είστε σε καλύτερη θέση να το κρίνετε.

Άρθρα

Blog Λογιστικό γραφείο Καβάλα - Παπαϊωάννου & Συνεργάτες

Σύνταξη ενός Marketing Plan

Τα (6) βασικά ερωτήματα που θα πρέπει να απαντήσει οποιοσδήποτε θέλει να σχεδιάσει ένα Marketing Plan. 1. ...

Επικοινωνία

Address Location

Αβέρωφ 4 - Τ.Κ. 65403 - Καβάλα

Address Location

info@pap-ba.gr

Address Location

2510 - 225010

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας