Πλοήγηση

Αναπτύξτε την επιχειρηματική σας ιδέα

.

Αναπτύξτε την επιχειρηματική σας ιδέα

 

Μία καινούργια ιδέα είναι συχνά το έναυσμα που χρειάζεται κάποιος για αν ξεκινήσει μία επιχείρηση. Πολύ επιχειρηματίες εντοπίζουν κενά στην αγορά και τα εκμεταλλεύονται δημιουργώντας ένα προϊόν ή μια υπηρεσία για να τα καλύψουν. Άλλοι βρίσκουν τρόπους να βελτιώσουν τα ήδη υπάρχοντα.

 

Βρείτε νέες ιδέες

 

Αν θέλετε να ξεκινήσετε μία επιχείρηση αλλά δεν έχετε ιδέες υπάρχουν πολύ τρόποι για να βρείτε μερικές:

 

  • Έχετε κάποιες δεξιοτεχνίες που θα μπορούσαν να αποτελέσουν την βάση μιας νέας επιχείρησης?
  • Γνωρίζετε κάποιο κενό στην αγορά του κλάδου που εργάζεστε αυτή τη στιγμή?
  • Έχετε κάποιο χόμπι που θα μπορούσε να μετατραπεί σε δουλεία?
  • Χρειαστήκατε ποτέ κάποιο προϊόν ή υπηρεσία που κανένας άλλος δεν προσέφερε?

.

 

 

Αναπτύξτε την ιδέα σας

 

Όταν καταλήξετε σε μία επιχειρηματική ιδέα αφιερώστε χρόνο για να την προσδιορίσετε καλύτερα στο μυαλό σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να διαπιστώσετε αν πραγματικά μπορεί να μετατραπεί σε μια επιτυχημένη επιχείρηση.

 

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να αναπτύξετε την ιδέα σας:

 

  • Ερευνήστε την αγορά για να δείτε αν υπάρχουν αντίστοιχες υλοποιήσεις ή κενά.
  • Συζητήστε την ιδέα σας με φίλους ή συνεργάτες για να ακούσετε και άλλες πτυχές ή δυνατότητες που δεν ήταν εμφανείς σε εσάς.
  • Αναλογιστείτε αν η ιδέα σας μπορεί να εκμεταλλευτεί ευκαιρίας που δημιουργούνται από καινούριες τεχνολογίες (internet trading, smartphones κτλ)
  • Συνυπολογίστε την επίδραση των τάσεων της μόδας και πως αυτή μπορεί να επηρεάσει την ζήτηση των προϊόντων σας (πχ. βιολογικά προϊόντα)

 

Ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών

 

Κατά την ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών διακυβεύονται πολλά, για να μειώσετε το ρίσκο σας και να αξιοποιήσετε τους πόρους σας σωστά πρέπει να συνυπολογίσετε αρκετούς παράγοντες. Οι ανάγκες των πελατών και ο σχεδιασμός του προϊόντος είναι κάποιοι από τους πιο σημαντικούς. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών δείτε τον σχετικό οδηγό μας.

 

Υπάρχει αγοραστικό ενδιαφέρον για την ιδέα μου?

 

Παρακάτω αναφέρονται κάποια κριτήρια που θα σας βοηθήσουν να διαπιστώσετε αν υπάρχει κοινό για το προϊόν σας:

 

  • Δημιουργεί ή ικανοποιεί κάποια ανάγκη?
  • Μπορείτε να αναγνωρίσετε δυνητικούς πελάτες?
  • Μπορεί να παραμείνει διαχρονικό ή να εκμεταλλευτεί τάσεις της εποχής?
  • Είναι μοναδικό, διαφοροποιημένο ή ανώτερο του ανταγωνισμού του?
  • Τι είδους ανταγωνισμό θα αντιμετωπίσει – άμεσο ή έμμεσο, τοπικό ή εθνικό?
  • Είναι ασφαλές για κοινή χρήση και συμβαδίζει με τις σχετικές νομοθετικές διατάξεις?
  • Είναι πρόθυμη η αγορά να πληρώσει το χρηματικό αντίτιμο που απαιτείτε για την χρηστικότητα που προσφέρει?

 

Η έρευνα αγοράς μπορεί να σας βοηθήσει να απαντήσετε πολλά από αυτά τα ερωτήματα και να αυξήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας σας. Είναι προτιμότερο να αφιερώσετε αρκετό χρόνο ερευνώντας πριν επενδύσετε τα χρήματα σας.

 

Να θυμάστε ότι, παρόλο που ο τελικός χρήστης του προϊόντος ή της υπηρεσίας είναι ο βασικός σας πελάτης, υπάρχουν και άλλες ομάδες που θα πρέπει να ικανοποιείτε, όπως οι έμποροι και οι διανομείς.

 

Είναι σημαντικό να είστε όσο το δυνατόν πιο σχολαστικοί με την ερευνά σας, διότι τα λάθη που γίνονται σε αυτό το στάδιο μπορεί να επιφέρουν μεγάλα κόστη στη συνέχεια. Ακόμη, όσο περισσότερες πληροφορίες έχετε, τόσο ευκολότερο θα είναι για σας να κατανοήσετε τους μελλοντικούς πελάτες σας, την αγορά και την κατάλληλη θέση για το προϊόν σας.

 

Σχεδιάστε την υλοποίηση της ιδέας σας

 

Αναγνωρίστε τα πιο κομβικά σημεία για την ανάπτυξη της ιδέας σας. Κάθε σημείο σας δίνει την δυνατότητα να αξιολογήσετε την πρόοδο σας και να αποφασίσετε αν υπάρχει ανάγκη για αλλαγές ή ακόμη αν η ιδέα σας συνεχίζει να είναι βιώσιμη. Κάθε ιδέα που δεν έχει ρεαλιστικές πιθανότητες επιτυχίας πρέπει να παύεται πριν δημιουργηθούν περισσότερες δαπάνες.

 

Κομβικά σημεία κατά την ανάπτυξη:

 

Σχεδιασμός – Μετατροπή της ιδέας σε προϊόν που μπορεί να πουληθεί.

Δημιουργία δείγματος – Κάποιο πρότυπο που να σας επιτρέπει να δοκιμάσετε το προϊόν σας.

Προστασία – Απόκτηση πατέντας για το προϊόν σας αν αυτό είναι κάποιου είδους εφεύρεση.

Χρηματοδότηση – Μαζέψτε τα χρήματα που θα χρειαστούν κατά το ξεκίνημα της επιχείρησης σας.

Έναρξη δραστηριότητας – Ποια είναι τα δομικά στοιχεία που θα χρειαστείτε? (χώρος, προσωπικό κτλ)

Μάρκετινγκ – Πως θα προωθήσετε το προϊόν σας?

 

 

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε έναν πρακτικό οδηγό

 

Υπηρεσίες

Επικοινωνία